reklama

Boh žehnaj 99% Slovákov !!!

Budeme to určite potrebovať, aspoň tak to vychádza z názorovej diskusie časti práve tých 99% ( ak sú výpočty aktivistov kampane správne), ktorá je prezentovaná aj na tomto blogu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Nejdem sa zaoberať reakciou na moje blogy, od ich čitateľov, stále som presvedčený, že každý má právo na svoj názor.

Nechcem hodnotiť ani obsahy článkov kolegov blogerov, pretože považujem za svoju chybu ak nedokážem pochopiť obsah blogu a bolo by nešťastné, ak by som emotívne reagoval na autora len preto, že som slabo chápajúci jeho myšlienkové pochody. Nie raz som si článok na blogu musel viac násobne prečítať, aby som pochopil to čo autor napísal, myšlienku ktorú chcel vyjadriť a ktorá bola skrytá. Práve tieto články ma zaujali, lebo ma prinútili premýšľať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na čo však vlastne chcem zareagovať ?

Na prezentované fakty, logické súvislosti a názory, ktoré sa v niektorých blogoch ale aj v diskusiach na tieto blogy objavili a ktoré ma zaražajú. 

Chcem prezentovať svoj názor. Úplne apoliticky, nestranne, názor obyčajného človeka, ktorý nechce nikoho preferovať ani zatracovať.

Zároveň chcem poprosiť kolegov blogerov aby sa neurážali, ak po prečítaní nasledujúcich viet zistia, že sa týkajú ich osoby. Treba si uvedomiť, že každý kto píše na blogu svojim spôsobom formuje mienku tých čo ich čítajú. Ak je skutočnosťou, že média ( či už elektronické alebo tlačené ) sú mienkotvorne, tak aj blogy treba určite zaradiť medzi mienkotvorné média.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Postreh 1/....doteraz neviem pochopiť, ako autor blogu narodený po roku 1985 môže hodnotiť udalosti roku 1989, resp. obdobie pred rokom svojho narodenia.

Bol som presvedčený, že každý článok je názorom jeho autora a nie plagiátorstvom cudzích myšlienok. Iba, že autor prepisuje to čo mu niekto iný podsunul v záujme ....

ĽUBO, MARIAN, KATKA a iní: v roku 1968 som mal nastúpiť do 1 triedy ZŠ, nenastúpil som lebo prišli Rusi a tí ďalší. Som presvedčený, že nedokážem vlastným názorom hodnotiť konanie Alexandra Dubčeka ani iných v tomto období, napriek tomu že som to zažil ale vzhľadom na vek určite ešte nechápal.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Postreh 2/ .... považujem za dobré, ak na autora reagujú v diskusiách čitatelia jeho blogov. Chápem aj to, že niektoré reakcie okrem trošky vulgárnosti obsahujú aj osobnejšie poznámky ale aj odlišné názory. Nahráva tomu anonymita diskutujúcich, čo nasvedčuje o ich ....

Oceňujem reakcie tých diskutujúcich , ktorý sa za svoj názor nehanbia a sú identifikovateľný.

APPLEPIE, ASI MA PORAZÍ, a iní: vyjdite zo svojej anonymity diskutujúcich alebo na to nemáte odvahu?

Postreh 3/ .... súhlasil som s autorom blogu, v ktorom napísal, že“ pýtam sa diskutujúcich ako si dovoľujú všetkých členov strany hodiť do jedného vreca, poznať ich názory, ambície, ciele? Ako vedia o všetkých aktivitách, ktoré títo ľudia majú? Preto sa skúste niekedy predtým ako niečo napíšete zamyslieť kde je pravda, či pravdu aspoň z časti poznáte a či sa vážne vyjadrujete k téme“.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Súhlasil - pokiaľ ten istý autor v inom svojom blogu nenapísal, že: „nech Slovensko vidí čo za špiny máme v tom našom milovanom 35 percentnom SMERE“ - ibaže by poznal osobne každého jedného z tých 35%.  

NA ZÁVER EŠTE JEDEN POSTRE

..... od 21. októbra mi chýba akákoľvek reakcia na dianie v našej spoločnosti, vysoko vyzdvihovaným pisateľom blogov a veľkým „ ficobijcom“.

Som smutný, že ho tu niet a nemá kto ovplyvňovať mienku čitateľov. IGOR M. , kde si ? došli témy na písanie ?

Resumé:

Neočakávam rekord v čítaní tohto článku, ani rekordný nárast hodnotenia prejavujúceho sa vo výške mojej karmi, ani reakcie a diskusie. Stačí keď sa čitateľ zamyslí a svojim resumé z článku sa bude do budúcna riadiť.

Miroslav Csonga

Miroslav Csonga

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Podnikateľský a organizačný poradcaAj zdanlivý neúspech je možné vyriešiť úspešne. Je však potrebný racionálny pohľad zo správneho uhla, bez emócii."Nechať si poradiť nie je hanba."Organizačné poradenstvo považujem za profesionálnu službu, ktorou pomáhame riadiacim pracovníkom analyzovať a riešiť praktické problémy, pred ktorými stoja ich organizácie. Zoznam autorových rubrík:  NázorSpoločnosť

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu